KS kultura sjećanja / remembrance culture

Disputed History: New Approaches to Holocaust Education

Disputed History.png
9. prosinca 2020.

Cilj projekta "Osporena povijest: novi pristupi obrazovanju o holokaustu" je poboljšanje kvalitete obrazovanja o holokaustu, poticanje društvenog promišljanja o povijesnom revizionizmu te povećanje vidljivosti zaboravljenih žrtava fašističkih, ustaških i nacističkih koncentracijskih logora. Istovremeno, projekt pruža mogućnosti profesionalnog razvoja i upoznavanje novih didaktičkih alata za učitelje i osobe koji rade s mladima.

Projekt se sastoji od sljedećih aktivnosti, koje će se provoditi između zime 2020. i proljeća 2021.: tri seminara za učitelje i ljude koji rade s mladima u tri različita grada u Hrvatskoj; digitalna publikacija koja predstavlja metode i rezultate triju radionica; priprema i objavljivanje povijesnog vodiča i s njim povezanih tura o mjestima stradanja tijekom holokausta i mjestima antifašističkog otpora iz Drugog svjetskog rata u Zagrebu; organizacija javne konferencije pod nazivom „Novi pristupi nasljeđu holokausta i obrazovanju o holokaustu“; i kampanja javnog zagovaranja usmjerena na vladine dužnosnike, stručnjake i širu javnost.

Projekt koordinira Documenta, a financira se kroz „Public Affairs Zagreb Small Grants Program“ američkog veleposlanstva u Hrvatskoj.

Vijesti