Ženske perspektive o demokratskim tranzicijama 1970-ih, 1980-ih i 1990-ih
Gradovi u kojima živimo nisu neutralni. Oni su odraz vrijednosti i narativa koje komuniciraju prema građanima kroz elemente u javnom prostoru, kao što su spomenici, imena ulica i trgova, arhitektura. Međutim, mnogi građani nisu svjesni tog fenomena te mu ne pristupaju kritički. Zbog toga, nejednakosti i pogrešne interpretacije, koje su rezultat vizije društva u 20. stoljeću, smatraju se normalnima i danas.
Kroz projekt „Moj grad kroz vrijeme“ stvorit ćemo znanja, metode i preporuke pomoću kojih želimo razviti svijest građana, posebno mladih, te ih potaknuti na kritički pristup elementima javnog prostora u 7 europskih gradova: Zagreba, Berlina, Barcelone, Soluna, Beča, Gorizie i Maribora.
Koordinator projekta je Documenta, a partneri su Artistania (Njemačka), Associazione 4704 (Italija), BLOCKFREI (Austrija), EUROM (Španjolska), Pekarna Magdalenske Mreže (Slovenija) i United Societies of Balkans (Grčka).
Projekt je financiran iz programa Erasmus+ Europske unije.
Biographies of Resistance: Meeting with the History of Marginalized Groups, between Oppression and Fight for Human Rights
Why So Radical? Preventing youth radicalization through historic-civic education
Dealing with popular myths. Youth work against disinformation and distortion of historical facts
Meeting Memories: Learning from the Past to Confront Dehumanization Today
Remembering Political Violence on Goli otok
Strengthening the role of youth work in contesting dynamics of shrinking cities
Staring at Goats; Propaganda, Scapegoating and 'the Other' 1918-2018
Venues of victims // Venues of Perpetrators. Mapping, decoding & processing the role of historical-civic education in (European) Youth Work